Klachtenregeling VOCAS TRAININGEN inzake projecten, trainingen en cursussen

VOCAS TRAININGEN hecht grote waarde aan een optimale samenwerkingrelatie met haar opdrachtgevers. Wat wij beloven komen wij na, wat wordt afgesproken leveren wij.

De opdrachten die VOCAS TRAININGEN aanneemt worden door W.G.J van der Zand vooraf beoordeeld op haalbaarheid (in tijd en geld) en voor de uitvoering op professionele mogelijkheden en persoonlijk enthousiasme van de opdrachtnemer.

Wanneer is te voorzien dat de uitvoering van een opdracht om de een of andere reden gaat afwijken van de overeenkomst wordt dit door W.G.J van der Zand direct met de opdrachtgever besproken en wordt getracht samen tot een oplossing te komen.

Mocht u desondanks een klacht willen indienen over de dienstverlening van VOCAS TRAININGEN dan hanteren wij onze klachtenprocedure: Alle details inzake deze klachtenprocedure vind u hier.

onderscheidt zich door uitsluitend te werken met trainers die zelf een ruime ervaring hebben opgedaan als professional binnen de hulpverlening. Zij weten wat er speelt aan actuele ontwikkelingen in het werkveld. Zij zijn op de hoogte van de mogelijkheden binnen de hulpverlening maar kennen ook de obstakels waar je als professional soms mee worstelt. Vocas heeft als specialisatie eergerelateerd geweld en motiveringstechnieken.

                 


T
E

Meer weten?

Neem contact met ons op

 op LinkedIn  Facebook pagina  op Twitter

K.v.K  :

BTWnr: